Mijn mobiel kan geen verbinding meer maken met wifi, terwijl de wifi op de computer probleemloos werkt.Hij vraagt naar persoonlijk certificaat.Wat nu?

Het is een HTC snap, en hij heeft het altijd goed gedaan. sinds kort hield hij er mee op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Staat je systeemklokje op je mobiel misschien niet goed? (Bijvoorbeeld het jaartal verkeerd?) Dat is op PC's in ieder geval vaak de oorzaak van problemen met certificaten, omdat het apparaat dank denkt dat het certificaat nog niet is ingegaan of juist al lang is afgelopen, omdat hij gewoon de systeemklok vergelijkt met de looptijd van het certificaat. Kijk dus eens in je klokinstellingen.

Shot in the dark, maar wie weet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij staat gewoon op 17-10-2011 ;)! dus dat kan het dan denk ik niet zijn. toch bedankt ! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij maakt trouwens wel gewoon verbinding met andere netwerken. En het netwerkt werkt dus wel op de computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verwijder het opgeslagen netwerk eens en stel hem opnieuw in. Je kunt ook in de router even DHCP Release en Renew doen. Staat meestal onder het tabblad "status". Vaak helpt dat ook.